Firemná zodpovednosť za kvalitu vody...

04.04.2018

V reklame jednej firmy zaoberajúcej sa starostlivosťou o bazény som sa dočítal, že pri pravidelnej údržbe zodpovedajú za kvalitu vody. (teda ak si ich budete volať pravidelne) Nezvyknem sa starať do postupov práce takýchto firiem, ich produktov, cenníkov, ale k tomuto si dovolím vyjadiť sa.

Ak si objednáte nejakú firmu a tá Vám napr. 1x za 2týždne príde spraviť servis týkajúci sa Vášho bazéna - zmerajú parametre vody, upravia ich potrebnou chémiou, povysáva jú Vám bazén, niečo možno vyčistia atď. 

V žiadnom prípade Vám však nedokážu garantovať, že voda bude v poriadku aj 3 dni, nieto ešte za týždeň, pretože nevedia aká bude vyťaženosť bazéna (zahradná párty), aká bude hygiena kúpajúcich sa (osprchujú sa pred vstupom do bazéna?), či naozaj vlastník bazéna nechá spustenú filtráciu v potrebnom rozsahu, alebo napr. či nezabudne vložiť dezinfekčnú tabletu buď do skimmeru, alebo do plaváka. 

Podľa môjho názoru jediné, za čo by vedela takáto firma zobrať zodpovednosť je za správnosť nimi vykonaných postupov či už ohľadom merania, alebo úpravy vody. A to je rozdiel.

Všetko čo sa deje po ich odchode je už mimo ich možnosti ovplyvnenia a teda aj mimo ich garancie...